Selamat Hari Raya 2017

assalammualaikum


lama rasanya xupdate blog..sekejap je dah raya kan? puasa aritu pun agak busy jgk sampai jarang ke teraweh sbb terlalu sibuk duk fokus buat bisnes popia..okayh lupekan kejap pasal bisnes popia tu..

so dah hampir seminggu kita dah sambut syawal kan? btw aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN...terutama sekali kepada parents aku lah..dah salam cium peluk dah masa pagi raya tu..tah kenapa tahun ni rasa sebak sikit mybe sebab banyak kot buat salah ngn parents aku and sebak jugak sbb tahun ni abang ipar aku dah takde dan dia tak dapat dah nak sambut bersama kami dengan akak aku n anak2 die..semoga roh arwah dicucuri rahmat...

tahun ni tak banyak pun buat kuih..aku just buat cornflakes madu n popia je..benda yang senang2 jela..xlarat nak buat banyak..yang lain akak aku buat and beli ahje..jimat mase dan tenaga..kan?
So raya tahun ni tema family aku warna maroon..even xsemua yang ade..tapi we all happy je sambut..raya2 tak boleh sedih kan?

so lets see our moments pic raya

honey cornflakes!

popia cheese

family potrait yang tak semua ade

sister yg sengal..masih tak cukup korum

my everything <3

ujai with ibu berpisah tiada

sebahagian dari geng temerloh..

sempat la bergamba dekt ruma lama arwah aki temerloh..

btw tahun ni tak banyak pun bergambar sebab ade yang balik beraya umah mentua..ade yang kerja..so tahun ni macam takde je family potrait yg full...anyways we all have fun & berjumpe je semua orang..
kawan2 pun ramai je yang dtg rumah..tapi xbergambar pun..xde mood nak bergambar sbb pipi pau yang x recovery sepenuhnya lagi..inshaallah bberapa bulan lagi i will get my face back!

Last but not least, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN  dari saya yayamelsul jika yang mengenali diri ini andai menyakiti anda secara sedar atau tidak sedar..Salam Kosong Kosong yea!
Dah jom beraya!

Comments

Popular posts from this blog

Ujian & Dugaan Part 2 ( Hemodialisis )

Ujian & Dugaan Part 3 ( Plasma Exchange )

Ujian & Dugaan Part 1