NAWAITU CINTA FARAH & MEGAT

assalamualaikum...





haishhh penat masih berbaki lepas 2,3 hari adik aku melangsungkan perkahwinan dia dan suami dia...yeahh bertambah la lagi family melsul dan semakin membesar la keturunan anak2 Melor dan Sulaiman..alhamdulillah rezeki..

So adik aku bernikah pada tarikh yang memang ramai gila yang bernikah tarikh tu is 070717, tarikh memang cantik tahun ni..memang berebut la semua pasangan2 pengantin yang nak berkahwin tu termasuklah adik aku..so akad nikah pada 7 july malam jumaat tu dengan sekali lafaz...alhamdulillah dan bersanding pada keesokkkan harinya 8 july..

family kami xde buat catering just tempah daging ahje pada kawan baik mak dan yang selebihnya semua gotong royong and masak sendiri..boleh jimat dan mengeratkan silaturahim sesama saudara kan?
walaupun adik aku kawin dlu dan langkah bendul aku..tapi xde pun tanya aku bila turns aku..maybe dorang ingat aku ni masih muda kot..hahhaha selamat..

so biaselah bila nak kawen even kite dah plan macam2 still lagi kelam kabut jugaklah..tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan...semua yang terlibat dari segi tenaga sikit ataupun banyak sangatlah dihargai..kita tak mampu nak jadikan semua itu tanpa pertolongan semua orang kan? so jangan la kita sombong2..walaupun kita ade bayar orang..tapi kita akan tetap jgk mintak tolong jiran dan saudara kita kan..tanpa pertolongan sedara mara kita, majlis mesti akan sukar..


abam2 sado yang bertugas memastikan air, lauk pauk sentiasa refill n cukup! thanks guys!



biaselah bila adik aku kawen, all the printing things semua aku handle..dari segi design kad kahwen, banner, bunting, sticker, welcome board, photobooth decor and all de design lah semua aku buat..haaa untungkan dapat kakak pandai graphic..tak sia2 gue sampei degree kan? so pada yang nak aku designkan kad kawen korang boleh la follow ig business aku ( sscreativestudio ) ...heheh follow tauuu..



photobooth decoration by sscreativestudio ( saya la tu )

goodies bag for guest yang datang

welcome board


pelamin pula amibil dengan decobydnora, dari akak aku kawen yg suzzy tu sampai la farah kiteorg mmg suke dengan concept kak nora tu..play with the lamp, garden concept die tu..mmg meletops arggghh!
jenis family aku ni dan selesa dengan servis orang tu..memang malas dah cari org lain..biarlah mahal sket tapi puas hati dengan semuanya..


theme : garden at the beach side




Photographer ambil yang area kuantan je..dari depixelstudio..kawan akk aku yang suzzy tu..kita supporet each other la kan..akak aku fieza kawen aritu pun ambilk dengan dorang juga..hahah nampak tak..jenis keturunan mals nak survey org lain dah..kahkah..tapi dorang punye artwork terbaik! takdelah nak main ambik je..hahhaha





location outdoor photoshoot only at beserah


Mua adik aku pula dari dia bertunang aritu dia hire IendaAzlinda..aku pun suka dengan cara dia makeup..nampak la ketara dan berseri wajah adik aku..tip top lah! semua cakap macam muke artis itu ini lah..
so overall memang semuanya berjalan lancar and puas hati lah..walaupun ade la kelam kabut tu sikit..biaselah tu kan? takdenye kawen semuanya perfect....




btw jangan tanya okayh bila pulak turns aku..ade jodoh inshallah..kalau lambat lagi tu maybe Dia suruh kita fokus untuk diri kita sendiri dulu dan jaga ayah n mak kita dulu..haaaa think positive k..
last but not least, SELAMAT PENGANTIN BARU ADIKKU FARAH dan pasanganmu MEGAT..
semoga kekal sehingga akhir hayat..selamat menyelami bahtera rumah tangga..cepat2 dapat anok!




Comments

Miss you Yaya... Al Fatihah...
Miss you Yaya... Al Fatihah...

Popular posts from this blog

Ujian & Dugaan Part 2 ( Hemodialisis )

Ujian & Dugaan Part 3 ( Plasma Exchange )

Ujian & Dugaan Part 1