alhamdulillah

assalammualaikum



masih baru sebelum raya jugakla berita gembira buat aku..appoinment doc untuk tahu result darah aku mase aritu ambil..

alhamdulillah semuanya semakin baik..cumanya HB aku jela low..hurmm..but neverminds..yang penting jumlah creatinine aku dah semakin menurun..mungkin jugak aku kurangkan makan benda yang mengarut such as fast food, air gas, kurangkan makan2 yang memudaratkan badan sendiri..ayam pun aku dah jarang makan..banyak makan ikan je..alhamduliilah bila tengok result dah semakin okayh..hehe but doc just tambah lagi ubat which is vitamin jela..its okay..good for my body then i will eat that..

after that doc say yang aku will take a break for a few days to do hemodialisis, sebab mngkin nak raya kot..yeay for that! penat tau nak kehulur kehilir pergi hospital..hurmm...
then after a few days...calling from hospital that nurse saying a good news!

because im a good girl and always listen to the doc then, i going to HD just 1 per a week! alhamdulillah Ya Allah..sebelum ni just 2 x per week but now it just 1x per week...fuhhhh...i feel so happy that time and tak tahu la nak explain how that feeling..even still doing HD, sekali je seminggu dah buat aku rase bebas sikit..semoga lepas ni tak payah dah nk cuci darah or whatsoever..harap2 la akan cabut wayar dekat leher ni untuk jangka masa yang singkat! Alhamdulillah berkat Doa aku setiap hari dan juga Doa2 kalian yang mengenali diri ini.. Terima Kasih Ya Allah..Syukur Segala Nikmat!


Comments

Popular posts from this blog

Ujian & Dugaan Part 2 ( Hemodialisis )

Ujian & Dugaan Part 3 ( Plasma Exchange )

Ujian & Dugaan Part 1